11 квітня
Я досліджую світ ( соціальна і здоров`язбережувальна галузь; громадянська та історична галузь)
Сьогодні ми поговоримо про їжу, яка вам подобається і з’ясуємо, яка їжа корисна, а яка шкодить здоров’ю.
·
Чи може машина або літак зрушити з місця без
палива?
·
Так само і людина. Щоб зростати, бігати, вчитися,
працювати, гратися, необхідна енергія (сила). Звідки вона береться?
·
Енергія виробляється організмом із їжі. Їжа - джерело енергії. Завдяки їй наш організм підтримує постійну температуру. Їжа
потрібна організму і як будівельний матеріал. Згадаємо, як зводиться будинок.
Для закладання фундаменту використовується цегла, граніт, цемент, великі
залізобетонні блоки. На будівництво стін ідуть бетонні блоки або цегла. Поверхи
перекривають великими залізобетонними плитами, вставляють вікна, двері,
штукатурять, фарбують. Для будівництва необхідно багато різних матеріалів,
деталей.
·
Наша їжа - теж будівельний матеріал. І вона також не
однакова за своїм складом і значенням для організму.
·
Отже, для того щоб бути здоровим, потрібно знати,
як правильно харчуватися.
РРозгадування відеозагадок про продукти харчування
https://www.youtube.com/watch?v=cb0kccass8g
Діти малювали улюблені корисні продуки.
Математика
На уроці повторювали склад чисел. Розв`язували прилади на додавання та віднімання в межах 100 без переходу через розряд використовували матеріал підручника с.106.
рахували до 100. визнасали попереднє та наступне число.
Розв`язували задачі з використання грошових одиниць.
https://www.youtube.com/watch?v=k03-hzLelUA
Українська мова
На уроці працювали з текстом "Льон" (матеріал підручника с. 47).
Повторили види текстів (розповідь, опис, міркування).Читали текст, переказували, відповідали на запитання вчителя. вчились ставити запитання до тексту.
Працювали з прислів`ям Одяг приходить з поля.
Записували під диктовку склади, слова з ьо.
Діти списували речення з друкованого тексту.




Немає коментарів:
Дописати коментар