вівторок, 12 квітня 2022 р.

 12 квітня



 Я досліджую світ( математичеа галузь) 
 
 Розв’язання віршованих задач.
З татом рибу ми ловили
Двадцять карасів зловили
З шести юшку ми зварили
І посмажить залишили.
20-6=14(р.)

 

В магазині мама й Коля фрукти купували.

Походжали між полиць, товар вибирали.

П’ятнадцять бананів хлопчик взяв

І до кошика поклав.

І про маму він подбав:

Ківі смачненькі їй він узяв,

На два менше, ніж бананів у пакуночок поклав.

Кошик взяв у руки.

Скільки ківі він поклав? Порахуйте штуки.

15-2=13(к.)

 

Іван та Олежка малину збирали,

Обережно ягідки до кошиків клали.

В Івана двадцять п’ять ягід, чотирнадцять – в Олега.

Мабуть, утомивсь їх шукати, сердега.

Хто зібрав малини більше

І на скільки, підкажи.

Розв’яжи швиденько приклад,

Порахуй і нам скажи!

25-14=11(яг.)

 

Як в бабусі на гостині

Пиріжків ми всі схотіли.

Їх бабуся напекла

І нам радо принесла.

З м’ясом – тридцять, зі сливою – шість.

Дуже смачно було їсти!

А на скільки більше з м’ясом

Їх спекла бабуся всім нам?

Швидко рішення знайди,

Результати приведи.

30-6=24(п.)

 

Угороді восени Таня з братом працювали,

Вдвох збирали урожай стиглих помідорів.

Двадцять сім зірвали, та диви,

Залишилося іще три.

Скільки ж було помідорів?

Швидко ти нам підкажи!

27=3=30(п.)                                                                                                 Розвиток математичних знань. Складання нерівностей. Порівняння іменованих чисел.

Учні розв`язували вирази і задачі на обчислення та порівняння маси. матеріал підручникас.76-77.

Цікаві вправи.https://www.youtube.com/watch?v=VYvaed7qKsQ


Математика
На уроці лічили до 100 в рямому і зворотньому напрямку. 
Виконували вправу "Математичний ланцюжок" на повторення нумерації.
 Розв`язували вирази і задачі на на порівняння іменованих чисел.
Вимірювали місткість посуди за допомогою літрової мірки.

Українська мова
На уроці працювали з текстом "Єнот" (підручник с.44). Ділились інформацією про життя і харчування єнота. склали сві текст-казку проєнота-полоскуна. 

Записували слова під диктовку. Аналізували звуковий склад цих слів.
Складали і записували  речення про харчування тварин.

Я досліджую світ (проироднича галузь)
На уроці знайомились з життям травоїдних, м`ясоїдних та всеядних тварин.
використовували матеріал підручника с60.





Немає коментарів:

Дописати коментар