11 травня
Я досліджую світ.
Вправа-гра
«Щаслива родина».
- У кожного з вас є сонечко без
промінчиків. Я буду називати ознаки сімʼї.
Якщо на вашу думку це ознаки щасливої родини, то ви малюєте промінчик.
-
Допомагають один
одному.
-
Піклуються про
менших.
-
Не прибирають у
будинку.
-
Вітають зі святами.
-
Вимагають купити
собі іграшку.
-
Шанують старших.
-
Разом відпочивають.
-
Кожен день
сваряться.
-
Розповідають один
одному новини.
-
Кожен живе у різній
хаті.
-
Разом дбають про
своє господарство.
-
Люблять один
одного.
- Молодці, гарні вийшли сонечка! Полічіть скільки
промінчиків ви домалювали? (8 промінчиків).
- Як почуваються дорослі і діти у такій сім’ї? (Радісними, щасливими)
Робота над змістом тексту «Дружна родина».
Намалювати свою родину.
Математика
На уроці повторили назви днів тижня, записували дні тижня за його порядковим числом, записували сусідів днів тижня. Виконували впарви і задання на визначення дня тижня. Повторили про календар.
Українська мова
На уроці працювали з текстом " Лиш телефон задзеленчить" с.64 підручника. Виразно читали вірш. Визначили тему вірша, гогловну думку вірша. .
Вивчили і пояснили прислів`я: Слово чемне кожному приємне.
Записували під диктовку слова :телефон, теремок, терези, трава. Тарас, тетянка.
Складали речення з цими словами.
Немає коментарів:
Дописати коментар