18 травня
Я досліджую світ Привітання. Діти разом з учителем промовляють вітання.
В
цьому класі друзі всі!
Я,
і ти, і ми, і ви.
Посміхнись
тому, хто зліва,
посміхнись
тому, хто справа.
Ми
– однак сім’я.
В
цьому класі друзі всі!
Я,
і ти, і ми, і ви!
Руку
дай тому, хто зліва.
Руку
дай тому, хто справа.
Ми
– одна сім’я!
В
цьому класі друзі всі!
Я,
і ти, і ми, і ви.
Обніми
того хто зліва.
Обніми
того, хто справа.
Ми – одна сім’я!
Діти, давайте спочатку посміхнемось та привітаємо один
одного і побажаємо «Доброго здоров’я! Доброго дня!».
Вправа «Покажи настрій».
Вчитель
пропонує дітям показати свій настрій мімікою, жестами.
-
Подивіться один
на одного, посміхніться і давайте заспіваємо пісню Наталії Май «Веселка».
Посилання: https://www.youtube.com/watch?v=oKDPCbvfB18
Вправа «Розкажи і
покажи».
- Розкажіть про свою сім’ю за допомогою
сімейних фотографій.
• Моя сім’я... (велика чи мала).
• Вона складається
з...
• Мою маму
звати...
• Мій тато...
• Братик...
• Сестричка...
• Дідусь і
бабуся...
Обмін інформацією Учні розповідають які захоплення мають їх члени родини..
Бесіда за малюнком «Там добре живеться, де гурт до
справи береться».
Математика
На уроці повторили нумерацію в межах 100. Записували числа у вигляді суми розрядних доданків. Записували числа, використовуючи суму розрядних доданків.
34=30+4 50+2=52
45= 40+3=
76= 70+5=
81= 80+8=
Називали в порядку настання частини доби: вечір, ранок, день, ніч.
Виконали графічний диктант "Ведмедик".
Українська мова
На уроці продовжили роботу над словами з буквосполученням ДЖ. Працювали з текстом " Бджілка" с.73 підручника ( читали текст, визначили головну думку, дали заголовок)
Записували слова зі сполученнями ДЖ ДЗ ( підручник с. 73 ). Робили звуковий аналіз слів. Склали і записали речення з одним словом.
Немає коментарів:
Дописати коментар